måndag 11 juni 2007

Gräsligt.

Vad ska jag göra med mig själv och mitt liv? Jag står inte ut med mitt huvud. Jag trivs ingenstans och knappt med något, och jag vet inte hur jag ska göra för att vända det. När jag är mig själv är jag ungefär världens tråkigaste, skulle jag tro. Det verkar så, och vad ska jag göra? Jag måste alltså förändra mig själv... och hur fan gör man det? Jag är ju inte kräsen. Men jag hatar att bli hetsad, jag får ångest av plötsliga stressituationer och... öh, jag får ångest ganska ofta och börjar gråta. Jag börjar bli van. När jag får det så går jag och lägger mig. Då blir allt ännu värre eftersom jag får ännu mer ångest av att jag inte är social och känner att jag borde vara det. And around it goes. Jag borde nog låsa mig vid nån syssla som jag tvunget måste lägga min tid på, typ ett jobb. Då slipper jag känna mig tvungen att göra saker, och jag slipper bli pressad att göra sånt jag inte vill. Nej, jag har inte särskilt svårt att säga nej och så vidare, men jag har lätt för att känna mig tråkig. Då uppstår press och sjuk vantrivsel. Blaj blaj blaj vad jag svamlar, nu ska jag gå och koka pasta. May the force be with y'all...

Inga kommentarer: