tisdag 12 juni 2007

Icke-arbetslöshet dag 1

Idag har jag jobbat minsann! Det gick bra. Yes. Pengar! Fan vad koolt att man tjänar nästan tusen spänn på två dagar! I alla fall innan skatt. Och människorna som jobbar där verkar riktigt trevliga så det är över förväntan. Dock fick jag inte i mig så mycket kaffe under dagen, eller vätska över huvud taget... så jag är lite trött i mössan nu. Och sötsugen! Kakor!

Imorgon ska jag jobba igen, och sen har jag ledigt ett tag. Då ska det repas med grymma bandet. Det blir nog kul hoppas jag. Vi skulle kunna bli så jäkla bra... och feta...

Fryser. Ut i solen kanske? Eller somna framför TV:n? Våfflor eller pannkaka, liksom? Hallon eller jordgubbe? Choklad eller choklad?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att det verkar ha gått bra idag :) Nu är vi kollegor på håll!
Tack för dejten btw, det var mycket kul att ses igen.
Kram