lördag 23 juni 2007

A hunk of a man.

Här är Timmy! Visst är han fin? Jag saknar honom väldigt mycket just nu. Han borde vara precis här och aktivera mig, göra mig rolig och trevlig att umgås med. Sällskap! Sällskap är fint, och sällskap av Timmy är det allra finaste man kan ha. Timmy är en mycket bra människa. Han är rolig, glad, smart, teknisk, musikalisk, god och varm. Han städar inte utan att man börjar själv och låter en gärna göra halva jobbet innan han själv tar fart. Timmy är väldigt bra på att inte ta tag i saker, eller ta tag i viktiga saker, och då är det lite bra att jag finns. Kanske. Han är desto bättre på att vara ena halvan av vår köksduo och han är grymt bra på att vilja äta lika mycket som jag. Inklusive förtära lika mycket choklad och kaffe.
... Äh! Timmy måste upplevas på riktigt. Oh yes glory glory Hallelujah.

Jag har bränt mig på tungan. Jag gör alltid det när jag äter för sent så att jag är för hungrig och har för bråttom. Då hinner inte maten svalna. Till middag fick jag citron-, curry- och lökmarinerat sojakött med blomkål och ratatouille, samt en knäckemacka med tahini och paprika. Fresh, ey?

Aaaaah jag blir galen på min inaktivitet. Jag ska göra müsli i kväll. På dagen letade jag till och med upp pysselsajter på nätet för att få lite aktiveringstips, men jag hade alldeles för dåligt med material hemma. Tips, någon? Ska jag slita mitt hår, är det det du vill? Va?

I morgon blir det middag på Årsta slott. Min farmor, som fyllde 80 bast i onsdags, ska firas. Hon föddes innan andra världskriget. Gammal...

Puss på er. Det går bra att ringa mig, förresten. Jag är, öh, uttråkad och du är förmodligen rolig. :)

Inga kommentarer: