onsdag 6 juni 2007

Mycket nu... igen.

Segt som fan att man själv måste hålla i alla jäkla trådar till sin egen mottagning. Well, det kanske är så det går till. Eller? Behövde/Behöver du till exempel laga en massa mat?

Jag har så våldsamt låga förväntningar inför fredagen. Så antigen kommer jag bli positivt överraskad eller så kommer mina föreställningar sabba hela dagen. Vi får se. Jag är livrädd för att jag ska dricka otaktiskt och må illa hela dagen. Det får bara inte hända!!!

Oj vad min blomma ser ledsen ut... Den ska nog få lite vatten kanske.

Ah... åh jag vill bara ha sommarlov (eller vad jag nu ska kalla det), och vara alldeles alldeles jäkla ensam i ett par veckor, utan en enda människa som stör min tillvaro. Vore så grymt skönt. Men det kommer inte att hända och det är väldigt trist. Undrar om det någonsin kommer hända under resten av mitt liv...

Inga kommentarer: