fredag 31 augusti 2007

Dal till topp.

Finally! Och det är skönt!

Den här dagen vet jag inte riktigt vad jag ska ha att säga om. Den har inte riktigt gått min väg. Morgonen var nog värst. Då bakade jag, och det var rätt mycket att baka. Jag kände mig bara allmänt klantig, tog ut bröd för tidigt och... öh. Och så körde jag upp en brödback i pannan, vilket nästan kan ses som en bedrift. Dock gjorde det inte mindre ont för det. Jag körde in en vagn i smalbenet också, som nu pryds av ett ömmande blåmärke. När vi öppnade så kändes det som att det rasade in folk och jag hade inte alls hunnit klart med brödleveransen. Så jag kände mig hemskt i vägen och blev stressad. Och så mitt i alltihopa så spyr en jävla unge på golvet! Aaaaaah. Som tur var så var det bara nästan klar vätska, men det var så klart vidrigt ändå. Kick ass-start på dagen, va?

Det blev bättre därefter i alla fall, och det var ju bra. Slutade kl 16.20. I Handen köpte jag nytt busskort och gick sen hem och satte mig och cyklade på mammas motionscykel igen och styrketränade efteråt. Sen dess har jag bara duschat, ätit (underbar pasta med avokadosås! Mmm mamma är så bra!), handlat alldeles för mycket godis och tittat på Junior Eurovision Song Contest. Vi kom fram till att de extremt tveksamma topplaceringarna måste ha sin förklaring i att det i princip är barn som röstar. Och fan vad lack jag blev på att den där jäkla Frida vann, eller, det är ju inte henne det är fel på utan bl a TV4 som hårdpromotar henne som "Mollys syster". Snacka om gratisreklam! Oh, nu fick jag ett sms.

Det var från söta Johanna (: Det vankas Sunkit på måndag minsann, och det verkar som att vi blir värsta grymma tjejmaffian där! Hej hopp festligt.

Imorrn ska jag åka till Farsta och försöka göra av med pengar. På kvällen blir det fest hos Fredrik, kulkul (:

Dagens cravings: Cheezly cheddar style.

So long, god natt!

Inga kommentarer: