onsdag 27 maj 2009

Borde inte alls...

... men det är å andra sidan mycket man inte borde.

Inte gå förbi han som säljer Situation Stockholm,

inte klia på eksemen,

inte tänka den där tanken,

inte äta glass till middag,

inte bry sig så jävla mycket,

inte hata.

Jag skäms när jag går förbi han som säljer Situation Stockholm. Men jag har ju aldrig kontanter i plånboken. Jag är digitaliserad.

Apropå glass till middag,

1) det är gott
2) det är svalkande
3) det innehåller nästan hela kostcirkeln

"Outside the box"
- så nära men ändå så långt borta.







Det är nu

2 kommentarer:

Helena sa...

Ja, du fick nog i dig hela kostcirkeln med tanke på proteinet från din egen hud. Arma barn, är du så hungrig så du idkar självkanibalism! Ja skickar en banan med posten!

Sanna sa...

Åh, tack Helena! Jag vill gärna ha en banan.