onsdag 20 maj 2009

Livets största fråga...

På avdelningen för djupa tankar har denna vecka ett nytt subjekt kunnat skådas. Subjektet påträffades uppnålad på tapeten under den kanske allra viktigaste kategorin av dem alla, uppsatt som en enkel notis för att göra sig påmind varje gång avdelningen äntras. Det vill ha mer uppmärksamhet än jag ger det. Kanske är det för svårt för mig. Stora beslut. Det handlar om återgång till originalet, återgång till naturen. Till en ljusare värld. Men det kräver tid och envishet, slit och lite djärvhet. Inget man ger sig in i utan övervägande. Hur skulle det bli? Skulle det bli som de säger, ännu roligare? Skulle kontrasterna bli alltför stora? Skulle allt gå förlorat? Skulle det bli ris? Riskerna är stora. Äventyret likaså, lite beroende på hur man ser det.

















Kategori: Hårfärg

Subjekt: Byte

Fråga: Blond igen?




(Haha.)

(För den som inte vet men undrar så är jag blond egentligen, men jag har inte varit det på 5-6 år. Jag har försökt hitta en bild på mig från back then, men jag misslyckades. Synd för oss alla?)

Inga kommentarer: