söndag 24 maj 2009

Chockartad kontrast...

Som en liten parentes vill jag bara berätta om den chockartade kontrast jag nu vid ett flertal tillfällen åsamkat mig själv:

Lyssnar på en just nu-älsklingslåt. Den heter "I fought the battle of trinidad and tobago" när jag lyssnar på den i iTunes, men det beror på att versionen som jag välsignats med av P, kommer från nån sorts demoplatta. Efter lite lirkande forskning verkar låten egentligen heta "Hold me" alternativt "Hold me, hold me, hold me".

Anyway.

iTunes säger
Loney, dear - I fought the battle of trinidad and tobago

jag säger... ingenting, för det behövs inte.

Låten tar slut.
iTunes säger
Los del Rio - Macarena

Jag säger... vaihelvete.

1 kommentar:

Per sa...

Hahahaha, festlig grej. Synd att jag har lite mycket skit på poden, annars kanske du hade mötts av något trevligare, typ som Los Campesinos!. Men jag har hört att det bara är roligt med kontraster. De säger det, de som vet.