tisdag 2 juni 2009

Alltså... SVENNEBANAN!

Vad händer egentligen?!

Inspirerad av den här sjukt fina tjejen spotify:ade jag Promoes senaste album.

Vad händer,
vad händer när Svennebanan, spår fyra, börjar?

Typ... vad ska jag säga. Hur ska jag förklara?

Jag tänker närmast på

vilket på många sätt är irrelevant, med det relevanta undantaget för de dansmoves som stekarna gör, för det var det, kamrater, som hände.

Den där armen. Pump. Fast... intensivt. Och ni skulle sett mitt ansiktsuttryck.

Det var löjligt, givetvis. Men vad som egentligen låg bakom var (konstpaus)

Promoe, han har fixat en låt, Linda och jag har fixat en dans, den är snygg.

Det var
TAGGAD
som hände!

SÅ JÄVLA TAGGAD

ps. Bästa youtubeklippet. Fatta att de fångat en stekar-prototyp på film!!!! Stekar-prototyp.

5 kommentarer:

Per sa...

Helst vill jag inte kommentera detta alls. Jag var seriöst tvungen att koppla bort msn-funktionen "visa musikinformation" och lyssna igenom åtminstone halva låten för att kunna ha belägg för mina argument.

Jag gjorde det. Och suckar djupt. Det är ungefär som om du skulle ha kommit för tre somrar sen och börjat digga till Boten Anna. Illa, kallas det.

Jag vet inte vad jag ska säga, hur bra dansen än må vara, hur bra låten må vara att springa till, hur vad som helst - därhelst denna låten spelas på en festival i sommar kommer jag inte att vara. Och då vet du att jag i regel inte alls är särskilt hatisk av mig som person.

Sanna sa...

Hahaha! Haha... Löjligt. Trångsynt. Snart kommer nog även du att förstå...

Kolla på videon, youtube:a,

sen,
betänk att det är Promoe du förolämpar. PROMOE.

Bara en sån sak som att du typ skulle dö om han började headbanga framför dig och träffade dig med sitt hår, borde få dig att skälva av skräckblandad respekt, tystnad och ånger.

;)

Per sa...

Promoe i sig har jag faktiskt viss respekt för, inte för att han har sitt hår i en enda stor dread, utan snarare för att han faktiskt åstadkommit något bra.

Jag ogillar inte Promoe, jag avskyr Svennebanan. Okej?

Sanna sa...

Tja, jag ska inte hunsa dig mer, du kommer ju ändå dö Svennebanan-döden i sommar. Stackare.

Unknown sa...

Sanna! Vår dans är grym, övade lite på den idag när låten spelades på radio. Tror vi kan få in stekar-armen om vi vill...