söndag 30 augusti 2009

Bildblogga 3000

1) Gott I (asså... tzayspett... Och rökt tofu!!!!!)
2) Gott II (asså... om man hänger med mig, då börjar jag förr eller senare baka såna här kakor. Citron- och hallonkaka med ingefära och rostad kokos, kanske?!! M-hm?)
3) Kungen och drottningen

4) Mat överallt. Så jävla ekoreko. (60 pers fick vår ekoreko veganska mat)
5) Vi behövde faktiskt ta i.
6) Gott III (kanske inte ser så mycket ut för världen. Men det är det. Lovar. Somliga har ju, liksom, magic hands.)
7) Gott IV (så in i helvete... Det syns inte förstås, men en tugga av det där = 697 smaker!)
8) Glada tjejer (blev lite suddigt... Vi var ju så himla ivriga, liksom! Vi så att säga MAXADE! Åt alla håll och kanter! För att inte tala om beträffande nötter! Bröd! Banan! Vin! DANS! Jävla massa dans! Och regn! MAXA! Det var grejen. Maxa, vi hade ju en del att ta igen liksom. Eftersom vi bara känt varann i några timmar. Så. Det var lika bra att gå, så att säga, all in.)
9) Deportees (DEPORTEES!!!!)
10) Tokig japan-amerikan, Steve Aoki (och här alltså... MAXA)
11) Bilder tyvärr slut. Synd. Jag har ganska många bilder i mitt huvud. Föreställandes allt mellan svart och vitt, nästan. Bland annat typ han med solrosfrön... aka I-/idiotsnubbe, 4real. Solrosfrön... Jisses. Men! Jag lovar att han har andra kvaliteter.

Äsch då! Bäst att passa sig.

7 kommentarer:

MissDecibel sa...

Fett med alla matbilder.. Jag tycker vi styr upp en kväll med god mat, ökarna, Stockholmsnatt och haningebussen.

J sa...

Jag tycker mig ana ett stolt leende på kära drottning Silvias läppar, här är två teorier. Den ena är att hon är så där härligt lössläppt och glad eftersom att hon fick vara med på en alldeles unik tillställning, som slog allt hon har upplevt i sitt glammiga liv. Den andra är att hon helt plötsligt upptäckte att hon fick pryda din blogg och då kunde hon inte tygla sig utan blev alldeles vild och log lite så där nöjt..

Isak sa...

solrosmannen (-kvinnan??) lät spännande!!

vilket sjukt jävla kalas, sanna.
vafan fick inte jag den maten för?? och hur fan kan du inte ha haft några rester!
eller var det efter??
kanske det var.
shit.

ascoola bilder.

ändå att vi inte tog en enda bild.

har fortfarande kvar typ 700g!!!!

Sanna sa...

Thea: JA! Hurra!

Jonna: Ah. Bra teorier! Jag tror hon står där och fantiserar om att stoppa julkorv, i Tüskland.

Isak: Vadå. Har du varit kvinna hela tiden? Eller är du lite osäker på den punkten? Det är OK, Isak! I så fall, alltså.

Det beror troligen i huvudsak på den sena timmen. Kan också ha att göra med att all mat var slut redan. Kan också bero på att det stod gröt på menyn.

Jag vet, dumt. Vi borde ju tagit kort på... nåt, i alla fall. Kanske Ernesto-Göran som blev understruken. Eller nåt annat vardagligt. Kanske en Dagens outfit!!!

Bjucka pippifåglarna! (Om de inte dör saltdöden.)

Anonym sa...

Hej jag är speciell.

Sanna sa...

Anonym: Förmodligen är du det! Men feg också, att vara anonym så där! fegis.

Sanna sa...

Haha, eller var det där ironi? Över mig? I så fall - feel free!