torsdag 27 augusti 2009

Smaken

En väldigt liten del av mig begriper varför jag tycker Steve Aoki är så jäkla bra. Jag borde verkligen inte gilla det. "Det saknar rim och reson", liksom...

Dans dans dans, kanske det blir, bara för det, imorrn. Bara för Steve Aoki. Och DEPORTEES. Och MGMT!!!! Mhihi. Fred på jorden. Och regn? Säkert...

DN lyckades lura på mig ett års tidningande igen. Är jag svag eller. Typ. Kanske. Kanske? Ska jag avbeställa? Miljömedvetna tarmen vrids? Hinner ändå aldrig läsa tidningen? Saknar tidningen på helgen? Saknar tidningen som vän på morgonen? Måste ha radion på i stället? Radion funkar ju också bra? Det blir så jävla tungt i pappersinsamlingen? Jag kanske vill dö, ändå?

Hej då?

1 kommentar:

Isak sa...

Men DN:s sudoku är ju ändå kung.
Och jag får väl ta å lyssna på MGMT, då. Har typ aldrig hört dem hajpats innan.
Hejdå!