onsdag 5 augusti 2009

Lite tips kanske?

En ljummen i gräset, nu på fredag. Till exempel Hajen. Till exempel Christopher Sander. !!!!

Lillyran, nu på lördag. 20 spänn! SIMON NORRSVEDEN. Och dessutom Mayhem-killarna... Du vet att det blir Mayhem... Du vet jag är het som en kaugelugn...

Way out west, nästa vecka på helgen. Döden är nära.

Göteborgs kulturkalas, nästa vecka. Döden är nära.

OSC09, i Stockholm nästa vecka på helgen. Den svenska björnstammen, Andreas Tilliander, Adrian Lux + massor. "House, vem diggar house?"

Den svenska björnstammen, ett band som Maria såg till att jag såg. Hon tipsade även om deras hemsida. Nu repeterar jag hennes tips. Kolla bara alla serier. Alltså jag dör, det är så vackert! Plus att man kan ladda ner deras sjukt bra musik. Till exempel låten Trots trots tycker jag är grym.

Stockholms kulturfestival för där bjuds till exempel Moto Boy och det är så jävla värt.

Emil Jensen och så ser man genom den här länken att det glittrar till i Stockholm 18/8. Ses

År&dar lär ju bli nästa Håkan Hellström typ och de är typ jättebra och det glittrar till i friggin' HANINGE 16/8 (men då är jag inte hemma) och på Södra teatern 19/8 (och då är jag hemma, ses!).

Dennis in the reality för att det är så jävla roligt.

Monde Yeux för att de svängde som fäen på Emmaboda, alltså som fan! Och jag pratade lite med dem efteråt och fågeln viskade i mitt öra om att de skulle spela på en bartömning i Stockholm. Synd för mig att jag blandat bort vilken bar det var. Jag tror det var Södra bar kanske. Alltså Södra teatern, typ, i så fall. Och jag fick inget datum. Men jag lovade att komma. Och köpa en skiva.

1 kommentar:

litemedvind sa...

Fint att du gillade björnarna! trots trots är himla bra.
Har också för mig att det var södra teatern Monde Yeux skulle spela på. Och tygväskor skulle vara himla fint..