onsdag 26 augusti 2009

Du är för fin för mig,

men jag vill ha dig ändå...

3 kommentarer:

Isak sa...

Dungen är så jävla bäst.
Fast ändå inte den låten.
Men typ alla andra.
Eller.
Den är ju också kung!
Men du har fel som anser det vara den bästa.
Serri.
Spöa mig då.
Lyssnar själv asmycket på Solen-stiger-upp-EP:n? Eller typ första albumet. För trött för att minnas namn.

Sanna sa...

Men tack Isak! Då ska jag lyssna på Solen stiger upp-EP:n. Jag sitter ju liksom här med hela högen julklappar under granen och de bara väller över mig och jag vet inte vilken ände jag ska börja i! Solen stiger upp, alltså! Tack!

Isak sa...

Mja. Jag vet inte om.
Jo.
Jo, kanske.
Den är ju bra.

Men kanske sämsta Dungen-skivan. Eller. De är så pojkspoliga på den.

Men det finns ju inte en enda Dungenlåt som jag inte tycker om, ärligt talat.

Högst klass i Sverige, typ.