torsdag 10 juni 2010

Check check check

Jag har en blåsa på vänster lilltå. Det finns säkert en symbolik i det, för det skulle vara så himla intressant.

Hihihi för att över 8000 kronor trillade in på mitt hemskt skrala konto idag. Det gör mig glad som en fågel. Ska kanske fira med att KONSUMERA eftersom det är precis vad jag tror på. Konsumera ett par träningsskor, kanske. Gitarrsträngar. Tvättmedel.

Nu så här med några förflutna dagar sedan jag avslutade fjärde terminen på min utbildning känns det som att sinnet är mer harmoniskt och sommarlovigt men att mina speedade funktioner fortlöper. Älskar synergieffekter. Att jag till exempel börjat läsa om min gamla kursbok "Kolonialism/Postkolonialism" bara för att. Det är fett.

Lyssnar på jättekonstig musik just nu.

Ska sova.

Inga kommentarer: