torsdag 10 juni 2010

Denna dagen, ett liv.

Idag har jag konsumerat.

En plastmatta
Ett par solglasögon
En mascara
En eau de toilette som det så fint heter
Henna-hårfärg

Jag har även inhandlat bröd, jordnötssmör och sojayoghurt.

Idag har jag även varit ute och sprungit. Det var jobbigt. Jag blev trött.

Idag har jag hängt med Emil också. Kollat på Djurtub.

Och så har jag gjort andra saker. Det har jag.

Om bara musiken kan tystna någon gång så ska jag plugga nu. Det vore bra om den tystnade av sig själv för den är lite för bra för att stänga av. Just nu, The Strokes.

The Strokes är jävligt bra. Lyssnar mycket på dem nu. Och Arcade Fire. Mmm. Och Darwin Deez. Och Edward Sharpe & The Magnetic Zeros. Mmm.

Asså nu trodde jag att musiken skulle tystna. But it didn't. Den här går inte att stänga av bara så där.  

I'm afraid to leave
What else can I do?
I'm afraid to love

Inga kommentarer: