söndag 13 juni 2010

Det största som finns är du

baby.

(Shit, jag har inte förrän nu tagit tag i att göra praktik av att se Per Egland Per Egland Per Egland Per Egland Per Egland bla bla bla bla typ överallt. Lyssnar på spår nummer ett nu, "Merkurius brinner"... och det känns lite som att ha blivit nerputtad i en simbassäng. Den förvåningen - som övergår i en insikt om att det var så jävla sköt i vattnet. Typ. MERKURIUS BRINNER!!!)

Såg ett snyggt citat idag. "Life is like a dick. It gets hard for no reason."

Och varje gång jag diskar och varannan stund hela mitt liv rynkar jag pannan i funderingar på vilket samhälle jag önskar se. Vad jag vill. Jag fattar ingenting.

(Eh. Per Egland. Oh my)

Saknar alla mina bästa vänner. De har spridit ut sig i Sverige eller i Europa eller bara blivit tysta. Love you all...

Inga kommentarer: