söndag 13 juni 2010

Wow

Det här är så jäkla sött:


Gruppen har än så länge fyra medlemmar (varav jag är en). Jag tycker det är stort.

Det är ju omöjligt att inte bli glad och rörd, även om jag följt denna få-med-mig-till-P&L-kampanj på nära håll och inte är så förvånad. Glad liksom!

Utöver skaparen av denna grupp får jag det till att typ fem personer brukar sträcka ut en hand till mig ibland, varav tre som jag skulle säga präglas av ett ömsesidigt jagande. Det är intressant. Vet inte varför jag skriver detta. Det kan bero på att det finns folk därute som jag antingen jagar utan att få respons på, eller som jag önskar skulle jaga mig lite då situationen sätter stolthets-stopp för mitt eget jagande.

Så äre va! Nu ska jag läsa på lite så kanske jag får titta på en film sen.

4 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Roligt att du susa förbi!!! Kram!

Isak sa...

ändå att inlägget heter wow, och så handlar det om p&l.
vilken luring!

Sanna sa...

freudianskt, säkert!

Isak sa...

haha..