tisdag 29 maj 2007

Inga skoluppgifter kvar!

Detta är en länk till Fredrik.

Så. Nu. Schlutt! Inget plugg kvar. Konsert imorgon visserligen, men det är ju inte samma sak. Jag fattar inte detta riktigt, kan inte greppa att jag inte har något skolarbete på lager... Fast jag har ju Vegomässan i stället. Rätt mycket där med. Nu i kväll har Timmy och jag bakat grymma exotiska kakor, och igår fortsatte vi laddningen med chocolate chip cookies. Ah... lördag it is! Fett blir det! Hoppas du vill komma! (:

För övrigt fick jag MVG på mitt projektarbete. Jääää!

Skor med eller utan klack till avslutningen, det är frågan. Jag vill egentligen ha någon form av pumps, men vid närmare eftertanke så undrar jag om man pallar en hel dag i såna, när man dessutom lär vara vinglig på foten typ hela dygnet... Hm. Tål att tänkas på.

Har precis druckit upp ett glas Oatly jordgubb/hallon, som Timmy och jag råkade bli tvungna att köpa med oss hem från Coop i kväll. Mmm. Gott! Det är lite yoghurtkänsla över den, typ drickyoghurt. Tänk om de söta producenterna kunde tjocka till den lite bara, så skulle den bli en eminent yoghurt!

Oj vad det regnar. Vad mysigt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sannaaaa! Ska vi gå på musikal imorgon? :D

Anonym sa...

Oh jää!! Tack för länken =)