onsdag 23 maj 2007

Situation student

För aftonen återstår nu att fila på en del av min resultatredovisning i mitt projektarbetes undersökningsrapport, samt snygga till finishen i min slutsats. Sen borde det hela vara ganska klart tycker jag... I morgon ska det redovisas. Jag funderar på att inte förbereda mig alls. Vi är liksom fem personer som ska redovisa under en och samma timme. Känns inte sannolikt att man kan göra en ordentlig redovisning då.

I morgon blir det avslutning av den komiska "ljudkursen" också. Kan inte påstå att jag lärt mig något alls, men det har varit schyst att ha den lektionen eftersom den inneburit sovmorgon (läraren har varit sjuk typ hela året). Sen är det väl sista naturkunskap A-lektionen också... öh. Lika komisk kurs den.

Idag var jag ute och sprang. Det var första gången jag tränade mig svettig på över en vecka. Jag måste sprungit jäkligt fort för jag var hemma nästan fem minuter tidigare än vanligt för rundan jag sprang. För ovanlighetens skull orkade jag dessutom köra ett litet styrkepass efteråt. Skumt. Åh... Ska jag verkligen palla att bli F & S-ledare? Jag kommer ju bli alldeles trött...

Var är Timmy? Hoho?

Inga kommentarer: