lördag 12 maj 2007

Søgaard

I kväll har Thea och jag uppfunnit drinken Søgaard. Den kommer snart att göra sitt mafioso intåg i Stockholms och förmodligen världens alla barer. Vi har antagligen den mest kick ass-affärsidén på bar. Det är bara en tidsfråga innan vi blir miljonärer.

Snart dags att sova. Det förtjänar jag efter en sjuk vecka. Jag har idag insett att jag ägnat den åt att hetsa och stressa som fan. I kväll har vi, som nån form av belöning kanske?, ätit massa lyx och groggat och shotat på äkta ryskt vis. Synd bara att jag inte kände mig fit för att haka på till Klubb Kalashnikov, med tanke på att jag ska ge blod i morgon runt klockan nio. Känns jävligt fräckt både mot mig och blodets mottagare att förgifta det alltför mycket med diverse etanolhaltiga drycker. Så nu är jag hemma, lätt vinglig, men det är trevligt! Lite vattenpåfyllnad bara!

I morgon ska jag till Uppsala! Och träffa en massa underbara människor! De allra bästa heter Timmy(!), Josefin, Ylva och Anette, och de har alla en gemensam nämnare: Idiotklubben. Idiotklubben är min bästa vän. För övrigt morsade Niklas och jag på herr Törncrantz idag. Han cyklade. På måndag ska jag träffa honom igen. Oh yes, Idiotklubben är som inget annat.

"Hallå fetto, haru käkat fett?"

Inga kommentarer: