tisdag 15 maj 2007

Oh the stomach.

Igår var Anette och jag hos Marcus Törncrantz och grävde i hans låda med special edition-tröjor. Nu äger jag en bob hund-tröja från turnén -98 (?). Den är mörkgrön med ett nästan neongult tryck föreställande hunden i 8-bitarsupplösning. Så jäkla snygg!

Idag räckte jag över mitt projektarbete till Sara. Verkligen hur mycket papper som helst. Galet. Jag är inte all särskilt nöjd med vad jag skrivit rent språkmässigt, det är verkligen "för tääskigt" som Nadine skulle sagt kanske. Men jag är trött. Orkar inte korrigera mer. Sara får gärna peta om hon vill men annars låter jag det hela vila till nästa vecka då det ska redovisas. Ser fram emot det, faktiskt!

Det känns lite som att hela mitt huvud ska sprängas, vet inte varför men det är lite jobbigt. Så nu ska jag nog styra upp denna eftermiddag och börja med att sätta tänderna i ett av mina alla syprojekt!

Apropå tyg så irrade jag runt i stan igår på jakt efter inspiration till studentkläder. Jag börjar få en mycket oangenäm känsla av att det kommer sluta högst ihophafsat. Det känns tråkigt och jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. Stackars, stackars lilla lilla Sanna.

Inga kommentarer: