onsdag 9 maj 2007

Sun rising.

Nu börjar det klarna upp lite tror jag! Jag kan bocka av samhälle B-kursen, jag kan bocka av svenskan... och snart kan jag till och med bocka av projektarbetet. Jag skulle tro att jag kan bocka av det kanske i morgon. Eventuellt på fredag. Idag har jag suttit med det i ungefär fyra timmar, och nu har jag egentligen inte så mycket alls kvar att skriva. Tror jag. Sen måste jag kanske fixa till en lite piffigare layout också, men sen borde det nog vara klart! Ah jag nästan hör fåglarna kvittra och jag nästan ser mig själv somna! Nu ska jag nog unna mig att plugga lite historia bara för det(...).

Repet idag hjälpte även det till att göra magkänslan behagligare. Maja, om du läser detta så har vi tagit bort fyra låtar, fyra ångestfyllda låtar, så nu har vi bara åtta. Så skönt. Nu känns det nästan lite pepp igen. (:

I morgon ska vi på teater med klassen. En midsommarnattsdröm, på Stadsteatern. Jag ser fram emot det, faktiskt! Trots att den är lite lång. Hoppas den är rolig.

Jag tänkte hinna ut i joggingskorna en vända innan också. Eller efter, jag har inte bestämt mig riktigt. Det skulle ju vara schyst att vara kvar i stan efteråt och glo. Vi får se. Friskis & Svettis har värsta schysta kampanjen just nu också ja, Let's move, och i och med den kan alltså även jag som jympa-medlem prova till exempel spinning gratis! Oh jää. Jag tänkte göra det imorrn tills jag såg att det skulle vara schlager-spinning... öh. Inte pepp.

Nu ska jag tvätta händerna. Ciao!

Inga kommentarer: