torsdag 30 augusti 2007

Efter imorgon, då...!

Sprätta pengar. Det är vad jag vill. Vara min egen motsats för ett tag, dvs bry mig alldeles för mycket om utseendet och slösa pengar på ganska oviktiga saker och sånt. Det kanske är att smörja sin egen själ. Tror kanske det, även om jag inte gärna vill tro det. Och mitt hår ser för jävla trist ut. Jag måste ringa Acke. Oh jag vill klippa mig!

En dag kvar nu... sen ledig! Woheliho! Hoppas det blir bra dagar. Förutsättnigar finns. Fast jag lär behöva laga massor av mat... för jag är ganska säker på att mina fyra lediga dagar kommer att åtföljas av 9-10 dagars arbete i streck. Jaja, det är mysigt på jobbet också.

Av nån löjlig anledning har jag ont i halsen nu. Det känns som det har gjort ett antal gånger de senaste två åren: som en släng av körtelfeber. Det är jättekonstigt. Jag hade ju det då för två somrar sen, men är det möjligt att viruset finns kvar och blossar upp och ner på typ en eller ett par dagar? Det svullnar ju upp i halsen och bildas små tillstymmelser till vita prickar - precis som vid körtelfeber. Mystiskt, och jag blir lika skraj varje gång, man vet ju inte säkert om det har för avsikt att bryta ut ordentligt igen. Det vore en mycket dålig idé av viruset tycker jag.

Nu ska jag sova. Imorrn får jag gröt. Grööööt woho! Hej då!

Inga kommentarer: