lördag 28 juli 2007

Dessutom ser jag ut som en 50-tals Madicken, servitris-edition.

Nu har jag precis landat på Dalarö. Snart kommer fina Timmy! Han slutar om 20 minuter och sen dröjer det inte länge innan han kommer och pussar mig. Fint fint. Vad ska vi göra ikväll tro? De andra ska på födelsedagsmiddag på Årsta slott, men Timmy pallade inte riktigt det efter jobbet (förståeligt) så vi avböjde. Har vi tur så betyder det tomt hus! Which is nice. Jag är jättesugen på att baka men eftersom det troligen är rätt ont om ingredienser här, eller rättare sagt så finns det troligen ingen sojagrädde, så blir det nog svårt. Hmm. Jag måste ha nåt onyttigt i kväll tror jag... Av nån underlig anledning så brukar de dagar jag tränar gå i hälsosamt tecken i matväg, och det är ju trist eftersom det är ganska ofta... så jag ska försöka bryta den trenden. Det är ju när man tränat som förbränningen är högst, abo!

Innan jag åkte hemifrån borstade jag tänderna, för det hade jag glömt ända fram till då. Jag invigde då min nya tandkräm av icke-djurtestande märket Weleda, och det var en lustig upplevelse. 1) Tandkrämen var alldeles röd i färgen och 2) den löddrade precis ingenting. Det röda var ju inget annat än festligt, men att den inte löddrade var ju helt underbart! När jag borstar tänderna annars så producerar min rara mun så otroligt mycket vätska att det blir värsta swimmingpoolen av lödder i min mun. Seriöst alltså, det är ganska jobbigt att balansera allt utan att det rinner över. Men det blev ingen pool idag, woho! Och känsan på tänderna efteråt var smooooth, som polerat. Så, nu vet ni alla hur jag har det med min munhygien!

Imorrn ska jag laga en massa mat tänkte jag. Tjipp tjipp!

Inga kommentarer: