onsdag 11 juli 2007

Ååhh... Maaaaaat...

Jag har ätit så sjukt mycket gott idag och igår! Och jag tror inte det blir sämre imorrn. Jag kommer bli tjock. En annan sak som kommer är bilder på kalaset, men inte förrän imorrn eller så.

Pappa och Linus åkte söderut i landet idag. Helt underbart att vara ensam hemma. Så jäkla grymt. Timmy och jag är alltså ensamma nu... Idag har vi gjort massa saker som gav mig vi-är-ett-par-och-bor-ihop-vibbar. Eh, det borde vara sambo-vibbar alltså... heh. Ja, vi har i alla fall cruisat runt i bil och handlat både mat och vin och lagat tokgalet god och ambitiös mat och floydat när vi lagade mat och handlat kattmat och druckit kaffe (med tillhörande After Eight) i eftermiddagssolen och druckit vin och visst var det värsta drömmen. Timmy + jag + lägenhet skulle sparka arsle fett.

Viva la Bam och Wildboyz är förmodligen två av de mest fruktansvärda och värdelösa program som går att se på TV. Tacka vet jag Leila bakar! Sjuka, onda kvinna! Jävla... plåga! (Det såg absurt gott ut, allt hon gjorde. Arg.)

Nu ska jag lyssna på "Jag blev så trött" och sen tänker jag ta med mig Timmy och gå och sova. God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Bah! Viva la Bam förstår jag ju faktiskt hur man kan hata. Men Wildboyz är ju faktiskt hur bra som helst...