fredag 27 juli 2007

Slight recess. Nirvana.

Love Buzz
Would you believe me when I tell you
You are the queen of my heart
Please don't deceive me when I hurt you
Just ain't the way it seems

Can you feel my love buzz?
Can you feel my love buzz?
Can you feel my love buzz?
Can you feel my love buzz?


Det är så speciellt att lyssna på Nirvana nu. Efter att min lllebror frågat mig om min Nirvana-samling kunde jag inte motstå att snurra igång Bleach, som jag inte lyssnat på på flera år. Jäklar i min lilla låda vad bra det lät... Love Buzz, School, Swap Meet, Floyd The Barber. Vi tittade på Heart Shaped Box-videon också, och den är verkligen en av de snyggaste musikvideor jag någonsin sett. Plus att Kurt Cobain är äckligt snygg i den videon.

Jag har nog bestämt en liten, liten lullig smiley inristad någonstans på mitt hjärta. (Kliché touché!)

Inga kommentarer: