tisdag 17 juli 2007

Slut på friden.

Jahapp... Just som jag verkligen med säkerhet konstaterat att det sparkar arsle så jädra hårt att leva ensam/enbart med Timmy och ta hand om hushållet och allt runtomkring själv, så nås jag av ett telefonsamtal och besked om att det är över redan i kväll. :( Så nu måste jag städa undan lite och fylla på fruktskålen, typ... och sörja över att det inte kommer vara tomt här när jag kommer hem i kväll. Fan!

Jaja, jag tänker passa på att köpa en godispåse till mig och mitt biosällskap bara för att det tycker jag att jag ska få. Och så ser jag fram emot filmen i kväll, ska bli jättekul. Och så ska jag ju ändå jobba i morgon, på torsdag och på fredag, så... det kanske bara är bra att han kommer hem, så slipper jag oroa mig för Morrgan i alla fall! Hoppas han haft det bra på semestern och att han inte börjar jobba på en gång.

Take care! Puss.

Inga kommentarer: