söndag 8 juli 2007

Sju punkter

1. Mitt hår är äckligt idag. Fruktansvärt. Jag bara längtar tills jag får ställa mig i en dusch...

2. Min högsta materiella önskan just nu är ett riktigt tokfett presentkort på The Body Shop. Det finns så mycket jag vill köpa därifrån, som jag kan släcka min rå-om-mig-själv-törst med. Åh!

3. Jag har inte många sidor kvar i boken nu. Kicki sa att hon tyckte den var riktigt otäck, och jag har visserligen inte läst klart än men jag måste säga att den här boken är den jag skrattat mest högt med. Den är jätterolig!

4. Mitt nästa godisprojekt blir nog kolamuffins. Det låter så gott så det vattnas i hela munnen. Har inget recept, men jag har planer... Ah, mmm. Fast sen har jag ju tänkt göra egen dajm ett tag nu också, så jag vet inte vad som blir först...

5. Det är skitbra att ha pappa med sig när man är på H&M. Inte för att jag är den som är den som snyltar och hej och hå egentligen, men det är trevligt att bli bjuden på kläder ibland. Det var ju inga jättesummor det handlade om heller, men för pappa var det en droppe i havet medan det skulle inneburit... öh... mer för mig.

6. Jag vill ha våfflor.

7. Eller pannkakor.

Inga kommentarer: