fredag 6 juli 2007

God morgon!

I natt sov jag mycket, mycket bättre än förra natten. Jag slapp drömmar om kvinnor besatta av djävulen och gamla klasskompisar som stack knivar i sig själva. Förmodligen var detta tack vare att jag hade Timmy bredvid mig. Mhmm (:

Uppe med tuppen idag, Timmy börjar jobba om fem minuter. Själv ska jag åka hem, ge mig ut i joggingspåret en sväng, tvätta, sy, läsa, låna en bok och handla. Så tror jag min dag blir (minus några av de där aktiviteterna... Jag är alltid så tidsoptimistisk i mina dagsplaner).

Igår lekte jag med Maja på dagen. Det var väldigt trevligt tycker jag. Vi ägnade oss mest åt att äta och prata om mat. Skönt att det finns flera som är besatta av tanken på mat och att äta (: Fast vi hann prata om annat också förstås... Mysigt var det i alla fall, längesen vi umgicks bara vi...

Sen knatade jag till Handen och tog bussen till Dalarö. Träffade grymmaste Frida och hennes kompis Erika på bussen, så jag fick sällskap hela vägen. Frida är bra. Hon tittade på mitt ansikte och mina kliande eksemliknande torra utslag, och sa att hon skulle göra ett te till mig. Det tyckte jag var roligt och jag blev vldigt sugen på att lära mig allt om örter och huskurer och naturläkemedel. Man kanske skulle bli wannabe-häxa?

Nu ska jag gå till bussen. Ha en underbar dag, allihopa! Puss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för igår, jag hade jättemysigt jag med! :) Krami!