torsdag 12 juli 2007

Pang pang-TV.

För tillfället sitter jag och halvsneglar på Sin city, som är typ världens snyggaste film. En av dem i alla fall. Oh yes.

Idag gick jag upp klockan 7.30 och drog på mig träningskläderna direkt. Tog en halvtimmesrunda, kastade mig i duschen och avnjöt sen frukost tillsammans med Timmy.

Mitt på dagen kom min mor över hit. Vi bjöd på risotto och hon tyckte den var lika grym som Timmy och jag tyckte. Jäklar i min lilla låda vad god den blev. Därefter fick vi kaffe och dajm, och snackade lite mobiltelefoner. Jag fick en ny mobiltelefon av henne när jag fyllde år, men bara i form av ett besked om att hon skulle betala den jag valde. Har jag valt någon än? Nej. Men det börjar närma sig nu, när hon pekat ut en som hon tror på. Haha.

Efter en liten tupplur med pannkaksdrömmar åkte Timmy och jag upp till centrum, där han gick till systemet och jag gick till Sabis och handlade lite grejor till middagen. Tacos, med Fredrik. Det var tipptopp. Fredrik är en rackare på att skära paprika. (:

I morgon ska både Timmy och jag jobba, fast Timmy ska jobba tre och en halv timme längre än mig. Det ska bli ganska trevligt tror jag. Jag har långt ifrån jobbat så mycket att jag blivit trött. Schyst att se fram emot att jobba! Synd bara att det är i morgon som Harry Potter-film # 5 har premiär...

På lördag ska jag träffa Cilla på dagen och delar av min gamla klass på kvällen. Då blir det kalas för Vickan som fyller 30 bast! Vickan förtjänar en födelsedagssång, en tårta och en rungande skål!

Hurra!

Hurra!

Hurra!

Hurra!

Skål!

Inga kommentarer: